la vie n'est pas un romans

Hellu goodies.

För du var solskenet, jag var ensam.
Filleeee, nu vill jag träffa dig, du är så mysis.
Oh, hoppas we'll spendin' the christmas togheter honey.
Får lite mer alert sällskap till Kalle-Anka då kanske ? ;-)

Ja, men det känns ju verkligen underbart att cykla hem från skolan när det är kolsvart.
Det jag gillar allra mest menar jag :(
Så deprimerande! Känns inte bättre av att jag måste sätta igång med kemin nu
& att jag har franska "ordspråk/meningar" tills imorgon, uääh.
Nu är jag sjukt trött på skolan, ska bli helt underbart med lov sen!

Men annars så har veckan gått snabbt, var iväg och simmade med Stefan igår på relaxsimmet,
det var mys. Annars kollade vi lite på fotboll, eller nja, han & pappa. Jag pluggade kemi. usch.
Sen chillade vi iväg till stranden. Sen var det godnatt ungefär. Så sjukt trött var jag.

Men liten sovmorgon hade jag idag som tur var.
Dissekerade kräftor på biologin, hahah, luktade skunk, men det var faktiskt rätt kul.
Med kul sällskap går allt. ;-)

Träning sen. Annars pluuuckkkkk, usch&fyfan.

booyyyyeboooye
I can see us holding hands
Walking on the beach our toes in the sand
I can see us in the country side
Sitting in the grass laying side by side
You can be my baby
Gonna make you my man
Boy you amaze me
Aint gotta do nothin crazy
See all I want you to do is be my love

Kommentarer
Postat av: felicia

du är bäst!

Postat av: kaka

Kommit in i den överjävliga natur-rutinen nu förstår jag? Plugg, plugg, plugg..
Jag är glad att jag har mindre än 30 veckor kvar iaf.

2007-11-23 @ 12:46:33
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback