it's cold around me

åhhhh, nu är det förjävligt ute.
Lungorna höll på att förfrysa på vägen hem från skolan.
Vill tillbaka till egypten, åååh!!

Men annars så har det varit en helt okej dag.
Sovmorgon & mys med Stefan imorse, helt ok lektioner
och sååå.. Gillar inte kylan bara :(

Ska skriva klart novellanalysen & sen läsa igenom fräääänchen några gånger.
Sedan blir det träning, oh ah så välbehövligt efter den här slappa veckan !

och snart är det helg med, goodie. hela fyra dagar.lovelyyyyy!
Dom ska tillbringas på bästa sätt, fira farmor, emma med om jag hinner och vara med mina favoriter, utom eeen,
som åker bort från mig. :-( haha, nitar'n på söndag ist ;)

LOTS OF LOVE / Chatrine

Fyra månader, och dom bästa i mitt liv. c (`v´) s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback