freshy friday

äntligen fredag.
vilket innebär äntligen helg.
Dock ingen skön & avslappnade helg på grund av kemiprovet som har tyngt ner hela min helg & halva veckan.
Men iallafall så är det planerat att jag ska vara med Felicia ikväll, sen kommer väl nattugglan hit kan jag tänka mig.
Imorgon snackade vi om skridskor ? Men jag är skeptisk, ingen morgonmänniska, kan inte heller åka skrilllor,
men skulle vara riktigt roligt iallafall! Annars blire väl mys på kvällen med lite godingar hoppas jag på !

Ja just det, rena rama snöstormen utomhus märkte jag på franskan, jippie vad mysigt med,
men naaeeh, inte så, snöslask. uusch, mycket finare när det ligger kvar på backen lite mysigt.
Ingen trevlig hemfärd förut heller, kallt kallt kallt utan mössa !

Yes, allt för mig.
 afternoon !

image117
The one and only ;-)

Kommentarer
Postat av: kaka

klarat av och klarat av, det är nätt och jämt det xD haha

Postat av: felicia

skridskor i morn varesig du vill eller inte !

2007-11-23 @ 16:11:05
URL: http://felicciaa.blogg.se
Postat av: fredrika

ÅH din lilla myra!

2007-11-24 @ 00:33:41
URL: http://glass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback