du är för fin

Seg-deg dag idag.
Känns som att jag inte har gjort något vettigt alls.
Vi gick upp vid tolv, kom ut vid halv två -två.
Lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår.
Usch, jag & skräckfilm är ingen bra kombination.
Åhh, helt segast i benen, orkade verkligen inte gå tillslut !

Men, sen så kom vi hem, så skönt att vila ! haha.
Sen blev det en sväng till farmor, hängde upp en liten lykta,
fikade och så. Mysigt. Sen kom pappa förbi med,
då begav jag mig till badhuset och simmade lite med Styffe ;-)
Svängde in en tur på meddo med. Lär ju bli liite brunare om jag ska våga visa mig i egypten.
wiiee, åker snart nu!

Och du,
synd att det blev som det blev nu,
och hoppas att du snart blir bättre.
Strunta i den idioten, han är inte värd det.
Det vet du själv...

Han e en sån man, som sol-o-vårar.
Tar allt du har .
Sedan, blir du, lämnad i tårar
Utan någonting kvar.

Du, du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för det trash du gillar,
Varför ska du kasta pärlor åt svin?
Du e du e för fin. Du e, du e.
Du e för fin för så fula killar,
Sluta upp att kasta pärlor åt svin








 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dej

2007-11-02 @ 10:39:47
Postat av: emma!

läskigt av någon att lämna en sådan där anonym kommentar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback