det är en bra dag idag.

Det är det faktiskt.
Sjukt fint väder har det vart.
Så tog vara på dagen och drog med mig stefan ut  i skogen när vi vaknat.
Eller ja, jag sprang & han gick.
Trodde att jag skulle dö. Usch, gick inte bra idag.
Men, så skönt ute & allt. Inga fel det.

Sen när jag kom hem blev det våfflor. Oh, smaskigt.
Duschade & gjorde mig iordning, sen åkte jag & mamma ut en sväng & fixade lite presenter till pappa.
Eftersom att vi är i Egypten när han fyller år & när det är fars dag.

Nu ska jag fixa med lite småsaker innan vi åker, ladda kamerabatterierna, ta ut gamla kort, fixa med ipoden & allt annat nödvändigt ;-) Ska börja packa lite smått med. Kanske hjälpa mamma med maten & så.
Sen får jag se vad som händer ikväll. Är så sjukt godissugen. Men det är ju inte precis ovanligt.

Försöka få tag i Felicia med, godingen har ju kommit hem nu skulle jag tippa på :-)

Bon soir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback