and a girl called Susan.



Hos Felicia var det mys.
Kollade hennes fynd från Norvège.
Hon glömde väl dock halva shoppingkassen hos Marlene. ;-)
Sen satt vi i soffan & kikade på DH och Grey's.
Kan ju inte neka till att en del kakor och lite cäändy slank ner.
Heeelt perfekt. Har saknat min favoritkusin, väldigt mycket!

Jao, så duktigt av mig att tappa bort min iPod nu innan resan,
kan ju inte vara nåt mer som är så typiskt mig som att tappa bort saker när jag verkligen behöver dom.
Shitans. Men, hittade den nu :-D

Har nästan packat klart allting nu.
Är så härligt att ta fram sommarkläderna igen, ihh.
Eller som Felicia uttryckte sig:
- åhh, nu får du ju plocka fram alla varma sommarkläder !
precis ;-)

Ja, en dag i skolan imorn, sen en veckas lov igen.
Hur underbart är inte det. Men kommer ju sakna ihjäl mig efter vissa.
Säääärskiilt dig. :)

men, nu är min packhjälp på väg,
lille pemmie.

Goodbye my lovers


and then
you said "i love you" in the cutest place on earth
where some butterflies were dancing with the fairies.

Kommentarer
Postat av: Karin

oh yes, håkan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback