allt det bästa för dig min vän

äntligen fredag !
Kan väl inte säga att jag har haft en alltför jobbig vecka,
kom ju hem i onsdags. Men det har allt tärt på krafterna.
och imorse var det segt, men när godingen svängde förbi så blev det bättre.
Mycket bra start på dagen vill jag lova!

Resten av dagen har varit bra den med, måste dock börja ta med mig fruuuukt & vatten till skolan,
är ju helt död när vi äter lunch så sent. haha. Idrotten var nog dagens höjdpunkt i skolan med endorfinkickar ;-)

Sen så åkte jag hem & när jag duschade så stod det ett litet mongo utanför & bankade på dörren, dampade även loss med lampknappen, haha. Hittade dock inte mitt välgömda fotoalbum ;-)
Så det blev mys med honom innan han for iväg till lkpg. oaaah. :-/

Men annars verkar det bli en lugn helg tror jag, ikväll blire säkert lite girltalk med emma,
imorn vankas 75års kalas & 17års partyyyyyy. Grattis Farmor & Emma ! :)
Har ju ingen sötnos att härja med heller så kommer väl klättra på väggarna på söndag =)

Men att, nu ska jag till mysfarmor,
bon soir gooodies.
And when the night is cloudy,
There is still a light that shines on me.
Shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music
Mother Mary comes to me
There will be no sorrow.
Let it be.


Kommentarer
Postat av: emma!

girltalk jaa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback