when you were young

hela morgonen, från när jag vaknade när Filip hade gått upp & härjat, har jag haft
The Killers - When you were young i huvudet.
Inte ens hela låten utan bara texten

They say the devil's water, it ain't so sweet
You don't have to drink right now
But you can dip your feet
Every once in a little while

smått irriterande, men låten är ju bra. Men på repeat i 3 timmar är ingen hit ;)

jaja, igår fixade vi ju håret på Felicia,  tror hon blev nöjd, efter lite kris ;) uuhuu.
Sen så var jag hemma & åt med lite släkt. Gick sedan till Freddie, dit emma kom. Vi kollade på Marie Antoinette
hyffsat bra var den, fiiina skor&kläder, helt klart , massa gulligt!
sen drack vi te & robin, jack & nisse dök upp, trevlans.
Hemfärd för mig efter det. Helt dötrött.
& nu sitter jag här efter en natts sömn :)

Fick även tillbaka min OC box igår, inte helt omöjligt att man hamnar framför nåt avsnitt idag, så trist väder.
Men sen måste jag fixa lite småsaker på stan med, & måste springa :S uhhhhh !

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now here he comes

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentleman
Like you imagined when you were young
When you were young

I said he doesn't look a thing like Jesus
He doesn't look a thing like Jesus
But more than you'll ever know



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback