when I'm losing my control, the city spins around

Goddagens !

Igår så var det rätt lugnt, var ute & gick en sväng innan frukosten. Riktigt härligt,
men var lite väl påklädd, varmt blev det ju om man säger så..
Sen var det snabbdusch, klockan var då ca 13,00.
14,00 skulle vi vara hos farmor & kalle och äta.
Aoooooch, stressen. Men lugn som jag är så gick det ju galant.
Vet dock inte vad klockan var när vi kom dit.. (a)
Men, vi var där iaf. Åt & hade det trevligt.
Halv fyra åkte jag och jobbade,
väl tilltaget med tid hade jag, tog inte precis en timme att cykla som jag trodde att det skulle. !
Men hellre i tid, än försenad. Hade ju vart pinsamt ;)

Men, för er nyfikna.
Så, inga glas krossade eller nån snubblingsincident.
Däremot hände det väl lite småsaker, som inte är värda att tala om.
Inga allvarliga saker iaf ;)

Var hyffsat trött,
kom inte däifrån förräns 21,55 ca.
huuh, cykeltur hem sen, men det var ju ingen motvind som det var påvägen dit iaf !
Ohdelalyyyy..

Satt hemma hos Fredrika resten av lördagskvällen ;D
och, aah. Det kan man ju kalla att injecera !

Så. Men får ta & säga
Mamma, du är bäst!
Ha en underbar morsdag ! <3

Men, halv tre ska jag jobba, heeela kvällen,
härligt jag kommer sova sen iaf !:)

usch, skola imorn med. aaaaajjj.
Men har iaf sprungit idag, första ggn på en hel vecka.
segt vaaaareeeee, men så bliiiiiiire och imorn äääääääre
terränglöpning. naaajj!
Men det ska jag väl ta & överleva.
Hoppas jag.

Ah, vilket yrt inlägg det här blev.
men att. Det jag vill säga är att helgen var vart lugn & mysig
Titanic är seg, men sorglig och bra.

eydoooooooooooooooooooooo!




If I don't say this now I will surely break
As I'm leaving the one I want to take
Forgive the urgency but hurry up and wait
My heart has started to separate
The Fray





Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahhahah

Postat av: Fredrika

Begravningsförklädet glömde du och nämna ;)
Mamma är bäst, så lät det inte i morse iaf, hahahah!

2007-05-28 @ 20:36:18
URL: http://glass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback