when I see the sun shine

uh, fick lite konfirmationsåterfall där ;)

Idag känner jag att jag har varit otroooligt hjälpsam, nyttig och snäll.
lyyyyydig !
Haha, men iaf. Så imorse "väckte" pappa moi och frågade om jag ville med till farmor & Kalles stuga, varför inte tänkte jag, så dit for vi iväg vid elva. Hjälpte till att kapa? träd, högg ved gjorde jag med ;) danger ahead. ^^
Hann även sitta nere på en sten vid vattnet och filosofera. Mycket härligt, blåste, men inte kallt. Helt underbart + helskön musik i iPoden med. I like ! Såg jättesöta svalor tror jag, flög som galningar i motvinden & gjorde fina störtdykningar. Jag vill vara fri som en fågel.
 
Efter att ha suttit där- Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog.
så gick jag uppåt vägen och kollade på fåren med lammen, små söta vita lamm.Awww. finns det nåt sötare.
Jag vill vara ett får, bara ligga i en grön hage och chilla. Oh så härligt. + Att jag älskar att kolla på molnen, se alla saker. figurer liksom. Åh, sommar snart :)

Sedan for vi hem. Åt mat, jag låg ute i solen i några minuter, sen blev jag lite smått rastlös.
Så då erbjöd jag mig att klippa gräset, sagt & gjort. Men uuh, riktigt jobbigt, värst var iaf när pappa åkte iväg ?
Hemma själv med en gräsklippare som jag inte vet hur man stänger av  !
Men det gick ju självklart galant.

När det var fixat så låg jag i solen ca 5 minuter. Sen så frågade jag om vi inte kunde övningsköra och springa lite sen. Och snäll som pappa är så visst, körde lite. Märktes ju att det var ett tag sen nu, höhö. Ryckigare körning får man ju leta efter...
aoo, sen for vi till A9 där jag sprang i värmen, huh, det var jobbigt vill jag lova.
Hem igen & duuuuschade. Mkt mkt skönt.
Sen så, ut i solen med musik i öronen, det är så härligt ute.

Blev rastlös igen, då blev det en liten mini promenad.
Sen kom jag hem igen - lagom tills maten var klar.
ojj så klar den var, pizza. Kändes ju bra efter vad jag kallar en rätt så nyttig dag för att vara mig ;)

Tvn lockade efter maten och då kollade jag på Mission impossible 3
ja, det kallar jag action & fantasiiiiiiiiiiiiii

Ja, men fyfaan vilket långt inägg detta blev då.
Blir ju spännande och se vem som orkar läsa detta ^___________^

Skola imorn, kom även på att vi ska lämna in massa recept & grejs på fredag.
FYFAAAN,
dags att baka & laga mat alltså.
Någon stjärnkock i kvarteret ? :)

GODNATT !!

Kommentarer
Postat av: Crazypill

godnatt =)

Postat av: Felicia

Men nu har du glömt hur bra jag är på att fixa food ;)

2007-05-21 @ 07:44:57
URL: http://Felicciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback