Torsdag

Är som alla andra.
Sega. Speciellt idag, har möjligheternas nästan hela dagen.
Undantaget var idrotten som jag inte var med på, fortfarande inte 100% frisk (A)
Sen i eftermiddag är bild, konstmuséet. wiho. Men inte för mig, möte då ^^,
Usch, vad jag ger mig in i saker nu alltså. No more.

Men nu är jag iaf hemma, tänkte plugga SO.
Orkar inte sitta kvar i skolan, men känns nästan som att man får lite mer gjort där,
jaja. Hoppas att Ika vaknar & ringer upp snart nu. Hon är hemma och är sjuk
otur för mig. =(

Ikväll får jag se om jag orkar träna, har inte gjort det på år & dar känns det som.
Är nog härligt seg kan jag tänka mig.

Men, bara att bita ihop. Snart helg nu!
Och det gillas, verkligen ! ;-)

Ja, nu ska jag väl se till att göra något vettigt.
Skogspromenad kanske någon ?
Finfint förslag det tkr jag.

Rock your body, Justin
19/6 !

/ Chatrine

Kommentarer
Postat av: aenigma

Aah. Jag kan inte ens gå hem från skolan idag när jag ska. För vi tar studenten snart och har mösspåtagning. gaah

Postat av: emma!

SKOGSPROMENAD! ME like! :)

2007-05-24 @ 18:37:05
URL: http://emmaceciliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback