the show must go on

även fast det är så seeegt i skolan,
måndagar är så jobbiga, speciellt när älsklingeen inte var där :(
Allt blir SÅÅÅ mycket tråkigare utan min kiiik !

jaa, inte nog med det så har jag NO läxa tills imorn + musikprov på onsdag, orkaaar inte mer.
Men positivt med GBG på torsdag iaf. Sen ledigt på fredag med, gaaaaaaaaaanska göööööööööött va ;)

Ja, måste BARA inflika med lite från Fishys blogg
läs Papegojpojken
här
Helt underbart.

Snart ska jag ner till Brovallen, luuukten, blir så härligt hög på den ;)
Träna kidsen med, oaha, inte nån trång äcklig hall där man får tinnitus iaf,
Öppna ytor nu. Visselpipa Johanna ? ;D

Ja, men det var väl ungefär allt jag hade att dela med mig för tillfälleeeet !

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback