sexyback

hallåhallå

kom nyss hem från fiiina skärgården, cyklade dit & åt glass med Felicia.
Det var mys, satt i solen & matade änderna ? ankor iaf :P sötaaaa
Härligt väder, motvind, lovely hahah.

Gårdagen;
Var först hos emma, där fixade vi iordning oss, fixade mat och åt med massa trevliga tjejer.
haha, pimplaa med sugrör, grejjer det ;)
Sen begav vi oss, aningens vingligt ner mot "staden".
Träffade trevligt folk och, aah vilka upptåg babes, haha, bäst var ju Stinas lilla "incident"
som vi inte går in närmare på ^_^
jaaaaaaaaajaaaaaa. Mys var det iaf igår :)

Nu ska jag ner och äta, sen till emmahoney.
LET'S TALK! 

" sen, råkade jag säga att jag saxade mig i fingret, istället för klippte mig..." HAHh
och, for the love of god. SKUUUUUURIT ;)

ciao !

Kommentarer
Postat av: Stina?

När jag kräktes lite eller när jag kissa bakom en lastpall? :O ;D

2007-05-01 @ 15:53:47
Postat av: chatrine

lastpallen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback