schindlers list

fast i annat format, maybe!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
Yes, I do
Har du sett din bästa vän gråta ?
HAHA, många många ggr ;D
Vilka vitaminer tog du när du var liten ?
ouh, såna här, vet inte, goda var dom ^^
Vad åt du senast ?
hm, knäckemacka ? ;P
Har du fått någon komplimang idag ?
Jaa, det har jag ! :D
Har du sett ett slagsmål ?
mjoo...
Är du polare med dina grannar ?
inte så fasligt
Vilket språk talar din mamma ?
Svenska, engelska och franska, tror hon ;D
Vilka länder har du bott i ?
sweden
Senaste piercingen ?
long time ago, öronen!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast ?
När jag övningskörde kanske :)
Gay?
nejduuu!
Har du gjort bott dig när du har druckit?
mkt möjligt...
Har du äggat någon ?
what ?
Har du täckt någons hus med toalettpapper ?
Nej, varför ?
Har du varit på stranden ?
JAAA, skönt är det
Har du duschat i regnet någon gång ?
Har jag säkert i mina yngre dar ;)
Minns du din musiklärares namn ?
Inga-Lena Blomgren!
Hur är din syn?
inte helt perfekt kanske..
Har du vart på party ?
jaoo
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar ?
är katter gröna ? :S
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
PEDOFIIIL ! Nejdå, men vore lite konstigt kanske
Har du varit utomlands ?
Ja, det har jag!
Har du sett din bästa kompis naken ?
Many times, hähä
Vilket är det bästa bröllopet du varit på ?
Har inte vart på något, än !
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan på grund av slagsmål ?
Förmodligen, men jag slåss inte (a)
Var är dina syskon just nu ?
i sitt rum !
Vad var den senaste drömmen som du minns ?
hm, jaduu. Var nog lite udda kanske!
Vem ringde dig senast ?
Daddy cool
Vilken tid gick du upp imorse ?
halv åtta :/
Vad ska du göra i helgen?
Ta det lugnt & kanske en tur till karlstad
Vad står det i det 4e smset i din inkorg ?
hemligt hemligt !
När var du riktigt sjuk senast ?
hm, förra veckan, förkyld ;P
Vem är den senaste kändisen du tog på ?
tog på? inte stalker här inte
Vad finns i din bakficka?
ingenting!
Har du färglinser?
nej, vill prova bruna dock, men lär se lite udda ut
Vad gjorde du klockan 2 inatt ?
soooooooov !
Vad är det första du gör på morgonen ?
försöker hitta balansen & sätter på mig mysbyxooor
Vad ska du göra efter det här ?
ÄTAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Så jäkla många ggr har du inte sett mej naken väl? :P

Postat av: Felicia

MOHAHAH, ika vi har nog sett mer än vad vi behöver av dej ;)

2007-05-28 @ 21:08:05
URL: http://Felicciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback