save tonight



Todeloo!

Idag var vi ju nere på Brogårn och spanade läget. Kilade iväg med natur jag.
YES. Blivande klassen var ju inte precis love at first sight om man säger så. . .
Men, det blir nog bra får vi hoppas. Har ju trots allt inte pratat alltför mycket med folket !

Åkte sedan hem till Emma, där fick vi mat och glass som efterrätt. Yammiie!
Mycket bättre än skolans lunch erbjudande iaf. Även om det var lite snack om min tallriks modell.
Men, kan jag hjälpa att jag har ett konstnärligt sinne medfött ? (A)

Usch, är helt snuvig och äcklig!
Hatar verkligen att vara förkyld, not so nice hörrni !
Får iallafall några extra skäl till att ligga och slappa i soffan.
Fast vädret erbjuder väl inte något annat heller så att !
Kanske blir ett OC maraton, skulle inte sitta helt fel.
Men borde kolla lite på matten & SOn, har ju trots allt samhällets ekonomi på prov snart.

you and me
and a bottle of wine

^_^

Ciao bellos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback