my heart will go on

Hejheeeeeej

Nu öser regnet ner ser jag. Skönt att sitta inne nu då.
Var nyss på stan en snabbis med Felicia.
Fixade morsdagpresent till mamma, hoppas hon blir glad :)

Skönt med helg nu. Rätt lugnt i skolan, film på franskan så det var skönt.
So provet tror jag gick rätt ok. Hoppas jag iaf.
Efter skolan var det raka vägen till soffan, helt slut.
Då blev det 2 OC avsnitt. Helt underbart.
Lite glass hann även slinka ner.
Smaskigt värre !

Ikväll blir det filmmys med Fliisaan.
Perfekt det, hoppas till och med på regn nu då.
Mysigt att bara sitta inne och kura då.
Kanske ska ta och besöka Candyman också!
Men, filmen blir väl troligtvis Titanic
om sickan får som hon vill, och yes. Jag är snäll idag.
Var ett tag sen jag såg den så att...

Men, kolla söting bilden här bara. ouuuh. gulligull!

image65

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhå, underbar :D den ser vi :D§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback