my daughter loves you

she's only two


nejdå.

Men nu är det onsdag, skönt det iallafall!
Mitten av veckan, nu går det bara "utför" mot helgen,
roooooligt. Fastingen ? Mjo, det blir nog kul får jag hoppas på.
Ska ju träffa favorit flickorna med, ihh :)

Har lagat mat till the family today.
Grejjer det kan jag ju meddela.
Ska inte säga vad det liknade och defenitivt inte hur det luktade.
Men iaf, fisk med potatismos, och inget jävla pulvermos här inte, nejnej, real things.
POTÄÄÄÄÄÄTER !

Glömmer aldrig, massa år sen när mamma och jag var inne på konsum, typ midsommar,
någon gubbe till kassörskan ;

- Sill & potäter ä dä ände en behöver !

Ohjaaa, haha.

Men roligaste än så länge i veckan var ju när jag & emil gick igenom rasthallen i måndags,
totte satt & plingade på gitarren med sin lilla nack kudde och :

Emil - ahah, han ser ut som gubben i Beck - Ska du med in på en stänkare ?!
Chatrine - HAHAHAHAHAHAHHAHAH

Nej, men nu ska jag se om det är några galningar som är med i Project runway

Godnatt kids !

Kommentarer
Postat av: emma!

HAHA, jag skrattar :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback