little miss sunshine

yaaaaaaay !

Söndag och jag har sovit ca 2569745 timmar FÖÖÖRLIIITE denna helg, maah.
Av diverse olika orsaker... ;-D
Tidiga mornar, sena nätter / mornar. men heeeeeey. Trevligt har jag haft det iaf ! :D

Men igår var jag iaf på Konfirmation i torsby. Ja gottfolk, torsby, in the middle of the vildmark !
Talade med kära kusinen i luren ca 10 ggr på en ca 3 km sträcka, bra telenor, well done, verkligen ;)
- aah, men Chatrine ?! Jag hör inte dej nu. Men du kanske hör mej... ah, antar att det är massa skog där du åker nu och att mobilen inte fungerar såå bra, men ialla fall. jag lägger på nu, hör du mej, så LÄGG PÅ ! Jag ringer snart igen!
hahah, helt underbar! :D

Väl framme i torsby så var vi först hemma hos dom.
- Ja, men Daniel handlar väl mer än han pratar, han har ju fästmö
UHJA !! haha, fästmö vid 14 års ålder, finfint det ;)

Sen satt vi i chuuuurchen. Gick relativt fort & smärtfritt.
som pappa sa när jag frågade vilka som skulle komma dit & äta efteråt.
- Bara dom närmast sörjande
haha, så sant så!
Nejdå, men det var trevligt att snacka med dom, var ett bra tag sen, haha ååh ni är såå sköna! :D

Sen hemfärd till krillehöla. dampdamp med lillebruuuuur, hahah åhh !
men, just det. Min iPod hade hängt sig (HUH?!) när vi åkte dit, åh helt förkrossad var jag, men bet ihop!
frågade självklart tekniska kusinerna, det löste sig " bara att låta den ladda ur.."
brabra, för nu FUNKAR DEN =D

jomenvisst, sedan sneglade jag på schlagern, oosch, gillar det inte så mkt, men the ark. love them!
Sen så fick jag bättre sällskap och kvällen var räddad (A)
Dock något trött imorse, åkte till brovallen och hjälpte till lite.
Mest yrade jag runt, men vafan fick ihop TRE jävla stafettlag, well done chatrine ! ;)
Sen satt vi i kiosken och hade trevligt treeeeevligt,
sen hem till freddie!

NU är jag hemma och med min vääään
som slåss =(
ajj
slutaa

ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback