ktjiiiiiiiiiiing !

Ibland känner jag mig lite underlig.
Skulle sola lite i blåsten, var sugen på glass.
Hämtade glassen, la mig i solen under en filt och somnade.
I solen.
Inget konstigt med det, men själva grejjen.
Det var ju för kallt & blåsigt för att sola.

Och nu, är det moln & blåsigt.
Vilket för in tankarna på en NO lektion i sjuan, en av dom första.
Lars dampade loss som aldrig förr och vi förstod ingenting.

L: Om det är högtryck i sthlm och lågtryck i oslo, vad är det här i kristinehamn då?
K: Lågtryck ?!
L ; neejneej...
K : högtryck ( mycket nöjt )
L: NEEEEEJ, om det är HÖGTRYCK i sthlm och LÅGTRYCK i oslo, vad är det här då?!?!
K: eeh ? lågtryck ?
L: (kokar nästan och tixar som aldrig förr) NEEEEEEEJ!! DET ÄR BLÅÅÅÅÅSIGT!!!

åh, herregud, trots att klassen är som den är så kommer jag att sakna den tror jag.
Jag menar, shit. Alla är helt olika, vi har ingenting gemensamt och allting! Om jag ska komma på ett ord som beskriver klassens tre år tillsammans så måste det bli galet, hysteriskt eller kaos som stämmer in bäst.

Eftersom att det inte blev några avslutningströjor för oss (thank god) för att vi inte kom överrens så vill jag visa vad som skulle passat klassen bästa.. ;)
(tönt, jag vet. Men aah,kunde inte låta bli)
Eftersom att det inte funkar att lägga in bilder, så får jag knappa på tangenterna ist ! :P

Teori är när man vet allting
men ingenting fungerar
Praktik är när allting fungerar
Men ingen vet varför

I vår klass är teori och praktik förenade
Ingenting fungerade och ingen visste varför

Aldrig förr har så många
hatat varandra
för så lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback