kom gör ett hål i min kevlarsjäl

Godkväll!

alltså, nu var det ett tag sen Kent spelades här, men nu så. Ja, dom är bra.
Kevlarsjäl bra längesen nu det. Men mkt braaa :)

Helgen har vart riktigt lugn & skön.
Var på Ikea igår och införskaffade lite nödvändigheter.
Nu börjar det ju likna nåt i rummet. Men det finns allt en heeel del kvar, men
när jag kommer på vad jag vill ha på väggarna & så så löser det sig nog kanske!
Kvällen spenderades hemma framför tv, filmmyyyyyyyyys ;) !!

Och idag så var Emma och jag ute på Pärlan.
Fick reda på lite grejjer, hur saker fungerar och så vidare,allmänt bara.
Har ju mina första pass 26 och 27 Maj
rätt bra, 16,30-21,30 & 14,30-21,30
Seeeent, men går braaa.
Härlig motion jag kommer få med ^_^
2 mil, fint det

Sen så åkte jag vidare till Felicia när jag hade vart hemma och ätit.
Så vi var ute och sprang en slovish,
uhh, jobbigt, lite väl mkt kläder med. Hettan där

Nyss var jag på Maxi med Ika & Coop
kanon, fick till & med lite godis av henneee,
generöst :D

aaoch, nu är jag sugen på glass!
Men är hungrig med,
MAAAT !! :D

Sen wallander skulle jag troo!

CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback