Karamellkungen

Oh, i brist på annat att göra så gjorde jag ett test på karamellkungen
och häääääääär kommer resultatet.
Fattas bara en finfin trumvirvel nu

Segofyser är utpräglat envisa och ibland på gränsen till överdrivet noggranna. De har starka åsikter om det mesta och tvekar inte att säga dem högt. Ibland kan sega typer uppfattas som egoistiska, men de är i själva verket mycket omtänksamma och demokratiska. Segofyser brinner för det fria valet åt sitt eget lika mycket som andras. De är därför mycket tydliga med vad de vill ha, men minst lika måna om att andra också får sitt. Av någon anledning är det ganska många småsyskon som är Segofyser.

Ja, alltså. Jag säger väl inte att jag tycker och tänker högt, inte överdrivet noggran. Småsyskon är jag inte heller,
mer tvärtom ;D

Men lite annat kul var ju tillexempel "min personlighet"
om jag var..

djur = struts
instrument=harpa
fritidspersonlighet=såg
yrkespersonlighet=hammare
grönsak=gurka
huvudpersonlighet=hjälm

Mitt godisbeteende var däremot skrämmande lika.

Äta själv - najdu, delad glädje=dubbel glädje, eller hur ?!
Äter godiset allt på en gång - true
Väljer oftast samma - kanskeeee
Äter bara till fest - nja, helg ?
Godaste först - haha, läskigt sant

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback