jahadu jag gillar inte din fågelkvitts attityd

tack felicia, men hey.
jag försöker bara vara positiv ;)

Igår kom först min underbara Freddie hit , satt & snicksnacka lite innan vi gick till Emma.
Där bjöds det på grönsaker & dipp. Gott & "nyttigt" om man bortser från dippen.
Satt även och kollade på lite ovärda tv-program på mtv, Freddie helförtjust som vanligt.
Fick även sällskap av Felicia en stund, heltrevligt.
Sen ringde pojkarna och ville ha sällskap. Så vi drog oss sakta men säkert till Axel där det var fullfart i sofforna^^
Vattenpips myyyys. Och libanesen, det är ju kult ;) Min huvudvärk som kändes lite innan vi gick dit blev snabbt värre & värre... Men smällar man får ta, trevlig kväll & trevligt folk. Mycket mycket bra!

Och nu har dom åkt hem. Lugnt & skönt här hemma, men ack så tomt.
Så nu ska jag fixa iordning moi och åka till farmor & kalle. För där väntar snart kusinvitamin hoppas jag på!  :D

Ha en bra löööörddddaaaaa !

/ chatrine
 

Kommentarer
Postat av: emma!

dippen var ju nästan fettfri ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback