It's raining more than ever


Såhär i efterhand så känner jag att det inte var så klokt att sitta ute i linne vid sjön igår, i de så kallade
"ljumma" vindarna, för dom visade sig inte vara så ljumma tydligen, eftersom att jag sitter här med en lättare förkylning och ont i halsen som bara den. Här klunkas det honungsvatten kan jag ju förtydliga med.

Så att, var inte det mest lyckade jag har åstakommit här i livet.
Men det var rätt soft i skolan, skippade idrotten, terränglöpning var inte så lockande.
Var istället ute & gick med resten av folket som hade diverse sjukdomar och problem.
Fin liten barnaskara var vi.

Resten av dagen var seg, men rätt lugn. Lite filmtittning på engelskan.
High school musical ? njae, kanske inte. Inte den bästa på att komma ihåg namn.

Men nu sitter jag här. Tittar ut. Ser regn. Det faller ner. Studsmattan hos grannarna är översvämmad.
Stackars barnen sen. Benbrott. Ambulansen kommer hit. Action. Chatrine får något mer att kolla på än regn.
Wihoo. Inte helt fel med regn, trots allt.

Någon träning för min del blir det troligtvis inte iaf. Är ju somsagt, förkyyyyyyyyyyld.

Simma lugnt firrar.
Eller, så stannar ni inomhus !

/ Chatrine

image64


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag säljer en massa saker i min blogg, titta in och se om det är något som ropar ditt namn:)!
J

Postat av: Jörgen

Har DU kollat TheGuide idag??
Nya recensioner varje dag, intressanta omröstningar och mycket annat kul!
Ses i vimlet! :-)

2007-05-21 @ 19:01:11
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback