how to save a life

Godkväll!

Det blev lite träning iaf. Ingen hyperaktiv, men iallafall. Skönt att komma ut, men blåste ju snuskigt mycket.
Så luvan åkte på, satt & konverserade med Gabban när hon utbrister
MAAHAAA, du ser ut som gollum !
mmm, thanks alot ;)
Varmt och skönt var det iaf. Så ska inte klaga på det.
Senare så blev jag attackerad av Therése. Blåste sådääääär mysigt på magen som man gjorde när man var liten.
Eller, jag blev blåst på när jag var liten, blåste med. Men sickan älskar det, så sviiiiisch, sen hade hon vänt upp & ner på mig på ca en mikronanosekund. Farlig flicka hon.
Sen sjöng vi även massa schlagerlåtar. Härliigt. Kom musik med vinden, Fyra bugg & en coca-cola.
Inte igår det  ;)

NU sitter jag här. Borde egentligen ha näsan i SO boken, men naah.
Tar det senare.
Så är det jämt, alltid med allting.
mm, seeeen!
Inte konstigt att jag aldrig får nåt gjort kanske.

men, nu ska jag ta tag i det.

eller.

snart iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback