here at the right time

ÅHHHHH

Humöret är på topp, topp TOPP nu !
ÅH, underbart!
Kort dag i skolan, ute & solade. Bikini imorn nu tjejer + Hassel ;)
Sen hem & solade, "pluggade" med Fredrika den underbara.
Åt glass och myste där i hettan. OHH sommar sommar sommar !
aah, Men sen så åkte jag & emmapemma på möteeee. ^_^
and guess what, JAG HAR S O M M A R J O B B !
och, inte nog med det, jag har två hahah.
Liket i sommar baraaaa, usch. Får lösa det på något sätt.
Men som emma sa 
" ah, men det är ju det minsta problemet du har "

japp, sen tog vi cyklarna till A9 och sprang en tur, och emma,
DU ÄR SÅ DUKTIG !!
Riktigt skönt ute & allt!
haha, men härliga lastbils chaffisar från Estland ?
som frågade efter casko typ, fast. ah, dom hade ritat en finfin karta & försökt skriva på svenska,
HUH ?

aaah. Men attans, imorn äre skriftligt förhör på NOn,
ajjajj. Orkar inte med det nu + matten = fattar inte nåt !
Så neeaaaaaj, och snart blir det top model, får försöka kolla på det i pausen !


allt för mig,
tjingeling !

Kommentarer
Postat av: emma!

iiiihii, min chatrine :D

Postat av: Bea

nej jag tränar konståkning annarsa

2007-05-04 @ 08:41:31
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback