She's clever...less

Alohaa..

Ny dag,
nya tag.

naah, lite klyshigt ?
haha, hur det nu stavas. ^_^

I'll Kill Her - SoKo

mkt bra.

Gårdagen tillbringades på kalas hos Felicia.
Får ta att gratulera Erik i efterskott.. :)

Idag så ska jag nog ner på stan och kolla lite.
Blev sugen på Guldlack !  huhu
Måste väl ta mej ut och motionera lite med.
Men är inte så överdrivet sugen på det, ska jag erkänna.
Ska jag erkänna igen så.. brukar jag inte vara sugen på det ^___^
   Aja, men så är det här i livet, allting är inte roligt.
Men roligt var iaf att jag fick MVG på atomprovet.
IHHH!
Härligt.

Usch, inte precis någon rolig vecka som kommer nu.
Onsdag ; Nationell uppsats i engelska
Torsdag; Matteprov  ;S
Fredag ; Franskaprov.

Längtar.
verkligen.
inte.
dit.


Fokusera på nuet, fokusera på nuet..
Ja, men ska till Freddie ikväll med massa tjejer,
blir roligt ! :D

Och nu,
ska försöka få något gjort idag kanske..

Ciaaaao !

Kommentarer
Postat av: felicia

åhå, lösnaglarna som lever sitt egna lilla liv på sjöbotten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback