Queen of apology

Lööördag,
skönt

Sprang en sväng med Jo-Anna förut, så nyttiga vi är (Y)
Men viilka hemska backar sen, härligt ! :P haha
Sen så var jag hos Felicia, vi var ute och gick, till farmor, där bjöds det på tårta.
svårt att tacka nej till det, tyvärr.
Sen fortsatte vi iaf hem till henne, vilken härlig dag, sool, underbart !
Kollade på Bubbleboy. En väldigt... eh.. speciell film, om man säger så.
Inte så bra, men min drömman Jake Gyllenhaal var ju med, så det lockade väl en aning ;)

Ska alldeles strax bege mej till Freddie's hus och ha kareoke night with the girls.
OH SO LOOOLIGT ! !

NUUU blire till att koppla loss Mattias playstation,
huh. pappa ? hjälp behövs känner jag på mej !
Måste ju bära ner allt till henne.
Stark som jag är så borde det gå galant ;-D

Ha en trevlig kväll kids!

Kisskisss !




Hon strålar ! <3


Kommentarer
Postat av: Fille :)

och vad sa vi om bilderna?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback