love today

Mika - love today

klädsim idag,
fick ont i huvudet, som vanligt när vi badar. =(
Men 40 längder gott folk, simmade faktiskt 42, " vi går upp kvart över, du hinner lite till "
Tack för den, men sen gick jag upp & drack ;) hah, heelt omringad av vatten, blir riktigt törstig.

Sen, matteprovet gick bra tror jag, kändes lätt & så.
Men, fick säkert massa småfel som jag har missat totalt, brukar ju va så..

Var även nere på stan med Fredrika, kuuul ^_^
la undan ett par skor, fifan, hatar att prova skor, iaf såna som måste vara bra, sitta bra, vara praktiska & aa.
ni fattar, springskor iaf. huh, men tillslut, efter många om & men, stackare som jobbade där, kändes som att jag körde så mkt me honom, så hittade jag ett par som passade ? hoppas jag iaf. ! :D

Måste plugga franska, fyy
orkar inte det. så tråkigt + är rätt så slut efter denna veckan vaaaaa..

träna senare iaf, mkt roligt iaf.
Blir alltid på så bra humör,
ni är för sköna ! :D

hejdåhejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback