looking out for number one

godkväll

sitter här och är flitig, känner att jag bör försöka bli klar med hemkunskapen,
men den är såååå tråkig + att den är svårfattad. :(
försöker iaf, men har låångt kvar. haha

Men annars så har jag hälsat på mormor idag, trevligt, var ett bra tag sen sist :-/
men hon blir alltid lika glad när jag kommer ;)
Sen knatade jag hem, "fixade" mat, mamma & pappa var ju i KD & hämtade lillebruuuur ^^
ah, så nu är friden slut :P
haha, iaf, så lunchen var tänkt som nudlar, men dom var ju slut ? och Mattias är ju inte ens hemma ?
Skumt iaf, så fick bli macka & äpple ^^
Cyklade, första gången sen nyår med, till Freddie sen vidare till Farmor & Kalle.
Dom hade fått upp lite mer saker & börjar möblera, börjar ju arta sig nu :)
Sen kom Felicia, roligt värre, stormade ut för att hinna kolla i kikhålet, mahah, men hon hade redan släng upp dörren, tjoho. Men vi hjälpte iaf till med att flytta tungaaa lådor, packa ner kläder i byrålådor osv. Shit, vill ha hennes väskor, så söta :D

Men iaf, cyklade hem sen, pluggade lite, åt & kollade på Prison Break med Mattias :)
Han är allt bra han :)

ohh, just det, ögonen är lååångt ifrån så svullna som dom har vart, men rött fortfarande, men har inte säl-näsan längre ;)  mohah..

skola imorn med, isch isch, men får väl göra det bästa av situationen & skratta, så mkt som möjligt.
Egentligen så är det ju kul, vet inte hur ofta vi bryter ihop, klassen är ju go med ^^
Bara en termin kvar ju ;)

No Party to go to - Marit Bergman

tjingtjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback