I woke up today

och vilken seeeeeeeeeeg morron sen.
Orkade verkligen inte upp imorse, men efter snooz ett tag, så var jag redo.
Men det var verkligen inte lockande med en dag utan Freddie + franska direkt på morronen.
Mer än vad man klarar av, men iaf. Kom ner, på benen och kollade in schemat. OHYES. möjligheternas dag.Skönt, ingen franska (y) .

Var en soft dag med en tjej som berättade om " Förnekelsen av Förintelsen " Grymt bra var det och väldigt intressant, men hemskt på en gång. Ah, bra iaf !

Sen så, efter att ha stirrat på klockan i fem minuter med ipoden på högsta, stolen på vägning och Instuderingsfrågor till andra världskriget  i knät. Så kom jag på att jag minsann hade "jobbat in två-tre raster`" och slutade där med för dagen, lovely. Kom hem ca 14,20. Kanon. Slutade igentligen 15,30. Men eftersom att det var säfsen & allt igår, så fick vi komp, slutade 14,30 ist. men not me ! :-D

Bakade lite sjuklaaaaaaaabollar till Freddie, fina dom blev, kladdigt & härligt.
Hett tips från konditorn ;
Använd inte VARMT kaffe till smeten,
vänta tålmodigt på att kaffet svalnar,
om ni inte gillar geggamojja vill säga.. ;)

Iaf, så gick hem till henne med det och lite annat smått & gott. Stackaren låg i sin lilla sjuksäng med massa piller som var så starka sååå.. !
Sen kom Felicia förbi, bi bestämde att vi skulle motionera i solskenet och jag vegav mej hemåt, bytte om och cyklade till henne, HATA ODEBALTENSGATA HATA ODEBALTENS !
Finns ingen värre gata i stan, speciellt inte i motvind heller. Höll på att gå under, men stormade in i huset och kastade jackan sen så drog vi ut och sprang lite, kom dock bort lite där ett tag, men lyckades hitta tillbaka med vårat knivskarpa lokalsinne. Brabrabraaa. Lite mörkt i skogen ett tag, baraaaaaaaaaa. & lite äckel lera osv..

Kom hem vid liv och cyklade hem till mej.
Sen tog jag ett bad och här är jag nu, helt utmattad, inte bra att bada. Blir fööör avslappnad och seg.

Bör kolla lite på Historian nu kanske, men provet var tydligen på torsdag, jag trodde att det var imorn, men men.
Så kan spara det tills imorn, kära boken ligger här brevid så lydigt och fint.

Det var allt för mej.
 
No one want's forever - Lauriel music
brabra!

Hejdåhejdå !

Kommentarer
Postat av: Fille :)

hahhahaha, aldrig att du hade iPoden på högsta volym ;)

2007-03-14 @ 14:08:24
Postat av: Chatrine

högsta för mig, alltså ;) hähä

2007-03-14 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback