i will try to fix you

when you feel so tired, but you can't sleep.

Åh, gillar Coldplay skarpt, har inte så många låtar med dom dessvärre. Någon som vill dela med sig ? (A)

Kom iaf nyss hem från Emma. Hon och Freddie försökte färga håret på mej.Trots att jag protesterade hejvilt.
Men, trots deras tappra  & Farliga försök att få mej till brunett så vann jag (A)! HAHA tur var väl det ;). Hade inte varit alltför kul med allergichock nr 2 ^^, Annars så har jag åkt runt halva stan och så. Uhh bakade kladdkaka hos emma med ;) Mäktigt, haha, finns det något roligare ord ? Eller, mustig " Ohh hon är så mustig" så sant Alexandra

mm, hade ju tänkt att kolla på Men in trees med. Men neej. Missade det förra veckan med, så hade nog inte fattat så mkt iaf (A) Tyvärr, verkade lite småbra ! Men ska se top model sen iaf, roooligt, men tror att jag missade när dom blev stylade, det är väl nästan det bästa. mohahha.

NU, back to work och later, shower'n ^^, hahah.

Ciao Bellos !

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Brunett ska hon bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback