Give it to me

Give it to me - Timbaland feat Nelly Furtado & Justin Timberlake

Oh, så bra låt.
Timbaland is the shit !

Felicia,
du har "frälst" mej med din musik, mkt bra. Gillar till och med Snoop nu ;)
JAaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa.

Gårdagen då, var hos Fredrika. Pratade skit, sjöng kareoke och hade allmänt kul ;-)
Fick lite oväntat besök med, men det var mkt trevligt, förutom Elin, Fille, Felicia, Stina så kom
Gabban, Cissi, Jack, Oscar & Gr förbi med. Mkt roooligt. Fina duetter på barbados Kom hem måste ju tilläggas :D
Kollade även på Populär musik från Vittula . Tål. Inte. Den. Filmen. !!!
mohahah..

Hade tänkt kolla på The Guardian som dom hyrde igår, verkar ju bra. Inte fel med Ashton Kutcher iaf ;)
Sen så borde jag bättra på kondisen och gå ut och springa en sväng med, plugga lite franska bör jag även göra..
Matte med, men den fina mappen ligger så fint i skåpet i skolan, härligt. Sola skulle vara skönt med. Bli lite brun, har ju bad imorrn. Igen.

Ah, blev himla sugen på en cykeltur nu med. Om man nu kan det,
haha, som när jag får abstinens efter trocadero, som jag förövrigt inte har druckit på år & dag.
Knepigt alltså!

Nej, nu skiner solaaaaaaaaaaa'


Eydoo ! :D

image7

BARA BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ! :P

Kommentarer
Postat av: felicia

Yeah, snoop & pharrell <3
jag frälste dej med håkan ;)

Postat av: Anonym

gissa vilka ben som är mina då? :P

2007-03-27 @ 19:49:30
Postat av: felicia

åååh, the guardian men det är hemskt när han dör :/

2007-08-14 @ 18:56:04
URL: http://felicciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback