do i like what you like

Hey

Var ju i säfsen idag, började bra, men skakigt, åkte med Hethassel först, " ah, kom igen nu, svart backen"
hehe, ah visst va ;-) Men gick bra, sen så träffade vi folket som hyrde och så.
Åkte ca 3-4 åk, enda jag hann med, sen så ramlade Fredrika / slet till ryggen.
Så då fick vi hämta skotern, ah, synd att det inte var i sälen, då hade det vart HEEETA killar, nu var det dock gubbar, men dom var trevliga ? Men den tog sån tid på sig, väntade mkt länge, tillslut så åkte den upp, ännu mer väntan, sen så tillslut kom de tillbaka, oh herregud, har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Hon låg instäng i "pulkan" och, man såg henne inte, klarade inte av det och bröt ihop. Slutade med att jag störttjöt, jag vet, är känslig, men klarade inte av det. Så Valle and his crew fick lugna ner mej. tack för det. Annars hade jag vart levande vrak. Men sen så fick vi vänta ca 1timme på ambulans. Eller, Ambulans light som det hette, tydligen. Så jag & Lars åkte med henne. Det blev ju en speciell dag, men hon lever och är rätt alert med ;-)

Men nu snart ska jag iaf träna. :D

Var nyss och hämtade mina saker och så. Åh, ni är för underbara. <3
Jag har världens goaste kompisar !

mm, igår var jag även med Felicia, älskade kusin, du är galen & jag älskar't !
Men blev dock ingen P Diddy eller Snoop. Vi hade kunnat vänt, men vi tar det nästa gång, eller hur ?
Vi har iaf JUSTIN att se fram emot, love love love love. !!

ohyes. ah, somsagt, mina kompisar, är dom bästa och ni betyder så grymt mkt !

Ciaociaao !
/ chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback