varje gång det regnar

Goddag !

Igår var tjejerna här och så.
Jag hade jättetrevligt, tack så mycket för allting, ni är underbara !

Innan dess jobbade jag, över. För att en VISS person kom en kvart försent, tack för den !
Ja, men som mamma sa, " Tänk inte på det, du får bara dålig energi av det.. "
Jotack, men sen kom jag hem, helstressad. Duschade snabbt som bara den, hoppade i kläderna, sen wips.
Så var halva släkten här. Tjena tjena liksom, kommer strax ;)
 
Hann iallafall göra mig lite presentabel och så.
Sen blev det fika & paketöppning, är jättenöjd med allt, tack tack !

När dom åkt så fixade jag godis, sen gjorde jag & Felicia maten, mest hon kanske.
Eftersom att jag gick och träffade gooooodingen en sväng, ohh, fick jättefiiin present av honom, tack så mkt! :)

Ah, men rätt som det var så såg jag Freddie & Pillen på väg till mej,
så fick försöka dra sig neråt då. HÄHÄ
Lyckad överraskning dååååååå, inslagen i ett paket, jo man tackar ;)
Tur att så var inte fallet ;)

Fick sött kollage med massa fulingbilder, hahahah. Jätteroligt, verkligen ! :D

Ja, men för att sammanfatta dagen så var den otroligt bra :)

och idag jobbade jag 10-13. Gick bra faktiskt, men himla trevlig tur hem i underbara sommarvädret.
Inte.

Tog en powernap förut med, behövdes verkligen det !

Ska försöka komma ut & springa med, annars får jag se vad lördagskvällen bjuder på !

CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback