tomt

tjingeling

Jag är nog den känsligaste personen som finns,
började gråta när jag läste
Fredrikas blogg.
För, allt stämmer, det är sant. Klassen har vart riktigt bra, igentligen.
Mot alla odds.

Men idag så har jag vart i skolan, gick bra trots att Ika var gone going.
HKn var rätt hysterisk, samma kitchen som Henrik & Hassel ^^,
fyyyyfaaaaan, men. Eftersom att jag ska ta tillvara på så mycket som möjligt med klassen så.

Sen gick jag till Fredrika, hämtade en klännings som jag ska låna ikväll, tack baby !
Då gick jag med Henrik & hassel, så dom undrade om jag inte skulle med en sväng på stan,
så lätt övertalad som jag är så gick vi ner en sväng !
Provade en vit tunika, som jag vill ha när jag blir bruun i sommar, OM jag blir :(
till jeans shorts med bara ben. Aoo, sommar på väg nuuu =)
Första Juni idag förresten, och snart blir jag 16 med ;)

Men ännu mer snart är det skolavslutning & JUSTIN !

ih, kollade nyss OC med,
rainy day woman. I love

Men nu blir det dusch, 50års fest ikväll,
sen träffa babes!

- Who are you?
- Whoever you want me to be


image70

Kommentarer
Postat av: Felicia

¨åååh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback