sommartider

Sommartider
Jag känner det är nånting på gång
Sommartider
Sommartider
Kom och stanna ute natten lång
Sommartider

Snurra runt i en stad som glöder
som viskar: Bli min inatt...

Sommartider
Hej, hej, sommartider
Ge mej din hunger ge mej din hand
Ge mej allt du vill och allt du kan
Sommartider
Hej, hej Sommartider
Läppar mot läppar som tar mej iland
som ger sommartider till varann

Sommartider
Sommar, sommar våt och het
Sommartider
Sommartider
Kom och lek en sommarlek
Sommartider

Lev ditt liv i en tid som brinner
som lockar: Stanna inatt...

Sommartider
Hej, hej, sommartider
Ge mej din hunger, ge mej din hand
Ge mej allt du vill och allt du kan
Sommartider
Hej, hej Sommartider
Läppar mot läppar, två hjärtan i brand
som ger sommartider till varann


 Första dagen på sommarlovet.
Helt underbart är det.

Gårdagen var jättetrevlig och bra tycker jag :)
Började kvällen hos ika där vi åt & myste.
Sen åkte vi vidare till axel och satt där och hade det fint.
Åkte vidare till marieberg sen med!
Blev lite väl yrt för min del kanske, men tack & lov finns det ju underbart folk som är så snälla !
Tack !

Men, en lyckad kväll och nu har jag SLUTAT NIAN !
WOHO..

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback