onsdag


Gårdagen var faktiskt lyckad,
först på dagen hade vi arbetslagsdag, inte så otroligt kul, men det blir ju vad man gör det till.
Spelade bowling, sen stadspromenad & fika vid hembygdsgården. ^_^
myspys. Men trots allt, det är det sista man gör med klassen.

Senare på kvällen var det avslutningsfest för oss 9or.
Var trevligt, bättre än förväntat, bjöd på skratt, kareoke, strippdans och mycket mera.
Jaaaaa, hejdå niorna på stenstalid ;-)
Tänkte ladda upp lite pics med om det funkaaaaar !

Idag så var det klassens dag. Helt otroligt vad dagar vi har.
Men iallafall så åt vi först på Andy's, gottgott.
Cyklade senare vidare till skärren, dampade loss där ute & smart som jag är som vanligt så tänkte jag att det skulle bli svinkallt, så no bikini for me.
Men gick iaf.

Cyklade in till stan sen, jobbade fram tills nuu ungefär.
Så segt idag, uuh.
Men ett plus är att min klänning kom idag, och nu har jag beslutsångest med,
vet inte vad jag ska ha på skolavslutningen av den & det andra..

Ajaaaa, förresten, mindre än en vecka kvar tills JUSTIN nuuuuu !! :-D

      

       

       

       

       

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback