om du bara vill

så säg till :)

Ihh, lyssnar på massa gamla Mazarin låtar med Per Gessle. Så mysiga är dom, sommar nu !
Blir glad av dom låtarna, men är förvörigt himla glad nu. Helt otroligt hur det kan ändras, från att vara helt slut & trött till att bli alldeles glad & pigg, bara efter ett telefonsamtal ! : )

Men idag så har jag vart med kära kusinen, trevligt. Lite brännmärken dock ;)
men det överlever vi, åt ju massa delikatobollar & dammsugare samt en havrekaka ^_^
smaskens det!

Begav mig till Freddie sen, dampade loss. Honey du är bäst, du får inte flytta !!
Men sen åkte jag & jobbade, 14,45-20,00. oaaaah. död död död.  Men får väl trösta mig med att jag får lite pengar för eländet ;) Nej, så trist är det faktiskt inte, får ju träffa folk, ska inte klaga!
+ Att det alltid kommer massa söööötisar & hälsar på titt som tätt !

Ao, tänkte springa när jag kom hem, men observera tänkte
för var döhungrig när jag kom hem, slängde i mej massa mat = inte bra att springa.
och hade ingen lust att vänta typ tills halv elva heller. Så blev en promenad med mammsen.

Hemma nu & utmattad, men mkt mkt glad :)

Dock lite fundersam, because my
man is not gay ?!
Men, rykten är alltid rykten & här är ett till, lite bättre för min del,
för tääänk vem som kommer till moi & får tröst ;P

en klarblå natt i månens sken.
jag tog min hatt & trolla fram en skatt.
en promenad genom stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback