newfound lover

All this stuff is making me old.
It's dangerous to live, I am told.
This planet looks so cute but it's cold.

I need someone whos good,
someone who's true.
Someone who's nice,
I need someone like you.
Hallelujah, my newfound lover.

Så fin låt!
Kollade förvörigt på Smala Sussie i söndags,
ohhh, " once i had a frog.." Pölsaaaaaa, hahaha.

Men ja, orkar inte skriva,
men helgen har vart rätt så kanon tkr jag,
lugnt & skönt i söndags, behövdes. Verkligen!
Ja & idag har jag jobbat,
gick ju bra för Världens underbaraste kusin kom förbi & made my day. :)
Sen fick jag sällskap hem av sööötiisen med, myys det !

Annars har jag försökt få lite färg
och tränat. Skönt att springa barfota, aaoh, underbart!

imorn ska jag jobba till tre igen, uusch segt,
men sen blire iaf kalas hos Felicia honey !
Något att se fram emot, årliga kalasveckan,
bror 23 kusin 26 moi 29 ;)

Stek lugnt kids!


image100
aooow, jag & felicia, tältmys 2006 i gbg.
DOOM SA TILL MEEEJ!
FAR INTE TILL STOCKHOOOLM, DU BLIR ALDRIG MER DENSAMMA!!!



/ chatrine


Kommentarer
Postat av: Felicia

åh, herregud.
vad har du rotat fram?:P haahaah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback