Justin Timberlake 19/6 Globen!

F A N T A S T I S K T
     J U S T I N !

image97

Jag finner inga ord. Men otroligt bra var det, minst sagt.
ÅHH det går inte att beskriva, men det var stort.
Fint, helt jättefint underbart. Går inte att beskriva när alla lyser upp Globen med sina mobiler när Justin spelade extra numret, (Another song ) All over again.

Ja, men helt ärligt. Det var så bra så bra så braaaaaaa !!!
Allt var otroligt bra. Men några låtar som jag inte glömmer i första taget är ju iaf
Futuresex / Lovesound Inledningen, maffig. När Justin gled in. Jublet. Trycket. aoh.
What goes around comes around inga kommentarer behövs. För er som var där alltså. ^^
Like I love you daaaamn, gitarren, passa er !
My Love Showen, dansen, allt !
Señorita Vad kan jag mer säga än det är maffigt när alla ladies i Globen svarar när Justin :
Guys sing
It feels like something's heating up, can I leave with you?
And ladies
I don't know what I'm thinking bout, really leaving with you!
Chop me up
När Timbaland anländer, woooho, trodde inte att han skulle dyka upp! BOUNCE !
Cry me a river yeeeeaaaaaaaahaaa !
Summerlove Justin regerar!
Ja, orkar inte skriva om alla låtar, för det var en del, men sist men inte minst.
SEXYBACK !

Kort sagt,
Justin är kung.

Men det gulligaste var helt klart.
" Min svenska är skit "
& " Skål globen "

Nu ska jag sova, helt utmattad. Men lär ju uppdatera imorn om Sthlms äventyr.
För det var det verkligen. uh, tunnelbanan !


image98

pics från
Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅÅÅÅÅÅH, jag vill tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback