it hurts

Ajj. Min. Rygg.

Blev tydligen solbränd så det stod härliga till igår, kändes ju inatt och nu.
Det gör så otroligt ont, svider och är hemskt.
Ändå var jag inte ute så otroligt mycket & brukar inte bränna mig heller :/
Solen tar snabbare än vad man tror alltså.
Inte utan mitt
solskydd nästa gång alltså !

Men har iallafall genomlidigt ännu en torsdag, rätt lugnt var det.
Kollade på The Matrix (som förövrigt var bättre än jag trodde & analysen var intressant till och med + att jag vill se dom andra filmerna ) halva dagen ungefär och fick sluta jättetidigt på bilden,

image78så allt var frid och fröjd att komma hem tjugo i tre.
Somnade dock i solen, sen ramlade jag in och somnade inne, lite svalare !
Sov ända tills pappa ropade och kollade om det fanns nån själ i huset.


 
Annars har jag vart nere på brovallen, oh
helt underbart väder. Barfota i gräset. Aw, finns inget bättre nästan.
Tränade iaf mellangruppen, dom är ju bra mkt lydigare än dom små liven ^_^
tack & lov för det alltså !

mini-knodd - uh, det här var det jobbigaste jag har gjort !
*The boss - ah, då har du inte vart med om mycket alltså !
Varpå ungen bara satt och stirrade.

Och imorn är det fredag, lovely. Ska dock jobba, men inte alltför sent iallafall.
Så något lär ju hinnas med innan jag tar natten.

Ta det piano !!









*The boss = Jag såklart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback