helgen

Aloha

Nuså kom jag nyss hem från stan,
var nere & slingade håret & klippte mig.
Blev nog rätt bra, eller, om 2 veckor får vi hoppas att det känns
normalt

Ja, men fick knata lite tidigare från skolan med, så det var skönt.
Måste även inflika lite om id lektionen, fotboll på morgonen med 9a. wuhuu.
solen sken & vinden smekte, telletubbies var ute & lekte ;)
Nej, men fina skuggfigurer gjorde jag & halva klassen skriker
CAAAAAAAAAATTTYYYYY

varpå Hammarström kommenterar ;
men du kan ju inte stå & sova !

nää, tydligen inte, men du kan ju kanske kan låta basketbollen studsa lite innan du yr iväääg ;D

men helgen nudå:
I fredags så tog jag det mest lugnt om jag minns rätt, regnade ju så satt inne & myste förfullt.
MEn sen var jag på 50års fest en liten stund, åkte  ner till fredrika och hade mys med henne & alex & pillelisia.
Gick till stan, träffade massa folk och åkte faktsitk virvelvinden, tack för turen alex och nackskadorna får vi väl överleva ;)
   
Lördagen startade tidigt, karlstad med emma, mysigt och inget jobbigt stressande, som det kanske blir när man åker med folk som är lite mer like me in sinnet, typ. Felicia, inget fel, men skönt att inte irra runt som en yr höna as always :)
Men när jag kom hem var jag helt utmattad, så låg i solen en stund, sen så fick jag lite mat, grillat, oh yammie!
Då blev jag pigg & glad. Så fixade i ordning moi och inväntade freddie & alexandra !
När girlsen anlände åkte vi vidare till ika, där blev det glass / smoothie mys, uuuuuuuuuujjj. SÅ hon hanterar mixern ;) jaa, men sen stan och massa kring yrande. Trevligt iaf och fick bra sällskap påvägen hem från sötingeeeen ! :). Dock inga glada miner från mor & far :( Meeeen, är ju bara ung en gång!

Söndagen var slapp. For upp till golfbanan vid tre, satt & häckade på övningsbanan när ika slog lite. Skönt i solen var det . Sen åkte vi vidare till skärren med fillepille. Där blev det glass. mums. cykelturen var mycket, rogivande och kaotisk. Det tackar vi Fille för ;-) Hur är det med handen nu ?!
Men, efter det blev det mat, oh. gott. Sen promenix med mycket trevligt sällskap på kvällen!
Hade förövrigt så ont i magen igår, höll ju nästan på att gå under. Aoch..


Men nu blire snart ner till brovallen & träna kids.
Shortsen, here I come !

ciaaaaaao !


Kommentarer
Postat av: Felicia

den är blåbärs blå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback