face to face

heeeeej

Helt otroligt.
Imorgon slutar grundskolan för min del.
Känns konstigt, men sjukt bra!

Idag var det avslutningsshow. Inga kommentarer på den :/
Men brandsta city släckers var lääääääääckra ;)

Annars så har jag sprungit runt på stan, fixat det sista inför morgondagen & även hälsat på Fredrika.
Brunbjörn är hon nu ^_^

Fixade även schemat, så nu vet jag mer hur jag ska jobba i sommar,
no sunshine for me :(
oaah!

Men, imorgon hoppas vi på strålande solsken och varma vindar.
Först är det ju frukost på skolan med alla nior :)
sen knatar vi ju ner till kyrkan där det är avslutning, sen hemfärd
Fika med släkten och så. Är lite sugen på att kolla på studenterna med juu!
På kvällen ska vi iallafall äta hos Fredrika,
sen får vi se hur det slutar !
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

9 år,
gone going !

CIAO

Kommentarer
Postat av: Jonna

Försäljning i bloggen! Titta in och se om du hittar något av intresse:)
Jonna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback