en midsommarnattsdröm

Johnny var Evas hjärtas låga
Han var solen när det dagas
han var parken när det våras

Midsommar. Redan.
Sjukt tidigt känns det som!
Det värsta är ju när alla oldies, " aah, och nu vänder det och blir mörkare då " :(
Inget lockande väder heller, men det blir troligtvis innemys med massa kompisar ikväll.
Inte helt fel faktiskt, inte så sugen på nåt annat heller så att. Är otroligt trött & sliten känner jag.
Jobbade lite idag med, fick gå tidigare för att allt tog slut, skönt.

Ja, men har ätit lite nu med, feting med pizza !
Ska försöka springa sen med, men får väl se hur lockad jag är om vädret inte blir bättre.

Trevlig midsommar !

image99

Johnny jag gillar dig, du har ett svart moln över dig.
Felicia, du & jag borde starta upp ett band,
låta det explodera i skyyyn !


Du är solskenet ! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

HIHI :D den väcker sommarminnen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback