empty rooms

Dagen har faktiskt vart riktigt mysig & trevlig !

Klockan 9 startade "stenstalidjoggen"
som innebar cykling från kfum till picasso & tillbaka.
Stannade till där ute vid lilla smultronstället på klippan och vadade runt i vattnet.
Riktigt skönt var det, har ju inte hunnit med årets första dopp än,
inte så sugen på att dra på mig en förkylning nu sista veckan & allt !

Men efter det satt jag på en brygga med alex och bara tog det lugnt innan "korveeen"
alltså,  " jaaa, riktigt goá fina korvar det här måste jag säga, och så har dom legat ett tag så köttet får vila som jamie oliver säger.." sicken tjatkärring ! ;D

aja, sen lite volleyboll, hemfärd till skolan & städade skåpen.
helt tomt. samma som i klassrummet.
känslan jag kände var inte glädje, inte sorg, bara tomhet.
3 hela år. slut, finito.
och det har gått läskigt fort med;)

nej, nu blire mini promemix med emmagullet :)

ciaaaaaao bellos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback