cheek to cheek

Face to face, cheek to cheek
Let´s leave it just like this
Right after all is said and done


Åhh, kan verkligen inte släppa låten,
den är fast. Men oh så bra :)

Ja, men igår var det ju trevligt,
först 50års fest i ca en timme.
Sen cykeltur till Fredrika, i regnet. uusch.
Myste där med Felicia & Alex !
Sedan gick vi ner till storastaden.
tiiinniituuuuuusssssssss ^^
nej, men det var rooligt tycker jag =)

och idag var jag i Karlstad med emma,
mkt treeevligt. ^___^

Nu ska jag hoppa in i duschen, alternativt sola en stund, men kommer somna då.
Gör jag det blir jag så seg & trött hela kvällen och det vill vi ju inte!
Sen så blire nog grillat här hoppas jag & utemys med dom bästa :)

Have a lovely day !

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback