22,02

är klockan just nu, och jag är helt slut.

Jobbade mellan 14,45 & 20,05. Segt, men eftersom att Felicia kom och underhöll mig så gick det bra!
Lyckades dock glömma, nej inte ens det. Jag hade ingen aning om att jag skulle befinna mej ute på pärlan 16,30-21,30 idag. Skumt. Noll koll. Missade det på schemat där ute...
Men eftersom att Emma är en ängel så åkte hon dit & tog mitt pass. TACK !!

Innan jobbet gjorde jag inget nyttigt. Masade mig upp hyffsat tidigt för att jag trodde på att det skulle bli sol, men icke! Svinkallt, men ute satt jag i klänningen & fulade runt på gården. Lyckades slå i fötterna så jag skrek som en stucken gris 2 ggr. Ilska på hög nivå där. Luktade bränt med, men inte på grund av det. Pappa försökte såga sönder en stenplatta. Observera försökte , för lite senare när jag återcheckade hans work såg jag en inte alltför rakt avkapad platta, mer ett berg. Med småsten. ^_^
Ja, alla kan ju inte lyckas ;)

Senare kom Fredrika förbi en sväng, dämpy. Förrädaren drog efter ca: 20min
Till min stora besvikelse. Aooochhh..

Ja, sen jobbade jag.
Nu sitter jag här, nyss hemkommen från Maxi. Där jag var och införskaffade lite livsmedel och dylikt inför morgondagen, för tro det eller ej, men jag fyller år. Och tro det eller ej, igen, men jag ska laga mat (a)

Way I are - Timbaland feat Keri Hilson & D.O.E

CIAAAAAAAAAAO BELLOOOOOS ! <333

Kommentarer
Postat av: felicia

Grattiiiiiiis! :D

Postat av: emma!

Grattis och tack för ikväll sötnos! :)

2007-06-30 @ 00:29:59
URL: http://emmaceciliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback