when a stranger calls

gillar du äckligt spännande filmer där man liksom ligger & är på helspänn heeela tiden.
- Se den.
Annars, lyd mitt råd och undvik den !

Ja, måste även säga :
SILLY ME!

Alltså, ibland. Otroligt. Ovanligt. SJUKT ofta låter jag min dumma fantasi skena iväg alldeles för långt.
Dock inte på ett positivt sätt, nej. Jag tror alltid, (läs ; "vet "alltid ) att det värsta har hänt. Detta gör att jag nästan blir hysterisk & helt knäckt. Inte bra. Jag vet, förlåt Fredrika, Felicia & alla andra som får agera psykologer & terapeuter och liknande. Jag är helt otroligt barnslig, jag borde förstås vetat bättre. Det som har hänt såå många gånger med. Ja. Dumma Chatrine, VERKLIGEN IDIOT! Huuuh, så som jag oroat mig. Helt i onödan. Usch. Tar på krafterna vill jag lova, men nu är jag back in business. Så, ursäkta, främst till Fredrika & Felicia för att  jag ibland är ett levande vrak & att utan er är jag ingenting. Jag älskar er helt otroligt mycket !

LOL !

* Lots of love!

Kommentarer
Postat av: Felicia

meaning du ska lyssna på oss ;)

Postat av: Fredrika

Lots of love babe, haha!

2007-07-13 @ 19:30:46
URL: http://glass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback