vi reser till fjärran land

goddayaay


Är alldeles lagomt trött på regn nu. Jordgubbar med för den delen.
Jobbade mellan 8,45 - 20,00 igår. Elva timmar och en kvart.
Var inte det roligaste vill jag lova, men blir desto roligare när lönen kommer sen iallafall.
Men, Gabriella och jag underhöll oss väl ändå rätt bra tycker jag ;) hahaha. Skrämda kunder, ohja !

Jaa, men vad har jag gjort i veckan, jobbat mestadels, men även hunnit träffa lite sött folk och såå.
Väldigt bra tycker jag det. Hahaha, kollade förövrigt på film igår, vilken det var för jag inte säga. Och det tänker jag inte heller. Men det var iallafall ingen film att rekomendera ^_^ hähä

Hyffsat segt att kliva upp imorse med, men däckade vid elva så några timmar hann jag sova iallafall.
Cykeltur till pärlan, yammieeee. Måste vara bra för blodflödet att cykla så tidigt på morgonen. !
Yes, men det gick väl bra att jobba dom tre timmarna jag var där. Bra mycket bord att torka av bara. Usch.
Är inte helt skillad på att vattna blommor heller ^_^
Men fylla på kaffe, det kan jag. Hacka skinka och stå i kassan fixar jag desto bättre. mähä
Helt äcklig motvind hem bara, men stannade till vid Kfum och fick lite pussar så gick det bättre hem sen,
träffade ju Freddie & VIckie med, liten promenad.
" HÅLL KOLL PÅ DIN HUUUUND !! " :D

NU njuter jag att vara ledig i hela en dag, en & en halv. Imorn är jag ledig, iiihhh
jobbar bara 3h på lördag med, så det överlevs.
 Men hoppas på en mysig helg med SOOOOL !!

ja, nu ska jag ut & " steka " i skuggan.
Blir nog en liten tupplur :)

/ Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback