rainy day woman

Aloha.

Vilket fantastiskt sommarväder det är just nu.
Naaaaaat, som vissa säger ;-)

Igår åkte min absolut bästa vän till Halmstad.
Hon flyttade.
Har inte förstått det än tror jag. Men, kan ju alltid komma och hälsa på + ringa, som vi gör hela tiden.
Väldigt passande att jag skaffade halebop just nu med ! :)
Men, det kommer ändå inte bli samma sak, liksom, bara komma förbi på kvällen, ligga och prata om allting mellan himmel och jord hela kvällen, bli uppassad av Lotta som tassar in med te/saft och bullar.
Eller när Fredrika har kommit till mig varje morgon innan skolan,
suttit inne på toaletten när jag har sminkat mig, stått i dörren och väntat när jag har yrat runt efter mina nycklar.
Så kommer det inte bli mer.
Och jag kommer sakna det.
Så mycket !


Ah, men annars var jah  hos Oscar på kvällen med Felicia,Jack,Nisse,Josef och Robin och kollade på Fantastic four. Chips blev det med, yammie. saaaaalt ;D


Iallafall, så idag har jag legat ute i solen innan den gick i moln.
Sen åkte jag ut med Mattias till skärgården och åt glass vid Pärlan.
Lakrits och citron. Lovelyyy!

Snart ska jag iväg till Emma.
Sen bär det av till maxi för att inhandla kvällens förnödenheter.
Ska upp till farmors stuga och sova där med Felicia. Har knappt hunnit vara där någonting iår...

Aoch. Saknar dig så himla mycket.
En vecka kvar nu ju. usch.. så lång tid! :(



image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback